söndag 8 augusti 2010

trött

känndes i morse som jag skulle va bakis och de va jag INTE....mobilen hade fått medelande och telefonen hade ringt men jag hörde inget =)....de va jobbet tydligen kris men jag kan ändå inte jobba idag då lenny jobbar redan =)....de hade ialf ordnat sig när jag väl ringde upp dom hehe så kan de va!!!!
idag har jag tagit hand om alla kläder jag köpt och försökt få iordning kunde inte ta kort på kläderna de va för mörkt och nu har jag lagt in allt i garderoberna kanske att jag kan ta kort när barnen använder kläderna nästa gång =).....
sen har jag tvättat all min tvätt och väntar på att tummlaren ska bli klar för nästa omgång som ska i sen är jag färdig för idag trött än och på väg att på lite ont i huvve men i morgon är de jobb då är de bara att vakna pigg och gå och jobba =)!!!!
sista veckan på jobbet sen ska jag jobba 1 vecka på Lärkan för att sedan börja plugga igen ska bli skönt så man kan bli klar någon gång....
Nu får de nog bli en alvedon =/ sen tvätten....dusch skulle va skönt också....kanske får bli de innan jag drar till syrran som behöver flytthjälp från ett rum till ett annat
*gone*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar