tisdag 24 augusti 2010

Skolan

har börjat och de känns ganska ok....jobbigast är morgon när alla ska upp och kläs och ha frukost innom viss tid och den tiden har vi inte gått upp nån gång under hela sommaren =) men de är en fördel med rutiner och tidigare kvällar igen....barnen lägger sig runt 20 och de är tyst ganska så snabbt där efter och de är skönt...saknat mina egentimmar =) enda gången jag får de så man får passa på att njuta då!!!!

Idag blir de ganska så lungt...Annlollo är snäll och kommer hit i eftermidda och ska hjälpa mig med psykologin eller att komma igång och för EN gång skull har jag turen med mig att hon läste just detta för 1 vecka sen...fast jag va inte orolig ändå Annlollo är jävligt bra när de kommer till dessa ämnen och då känns de bra att fråga henne för att då vet jag att jag lär mig och skriver rätt =)!!!!

Annars blir de lungt idag ska hämta lillsessan om 20 minuter då kanske de inte blir så lungt men de känns skönt att ha dom samlade igen =) Mickis slutar 13.40 idag och går hem själv med en kompis (granne)....stora tjejen....usch så fort de går både gott och ont...kul när man kan prata me henne om lite mer "allvarligare" saker och jobbigt för att de går så fort....kommer ihåg de mesta me mickis sen hon va liten =) så himla snäll och underbar bebis som utvecklades fort och ville lära sig allt på en gång och de har hållt i henne =) fortfarande envis och vill allt och TROR att hon också kan allt *L* =) är så glad för mina barn är glad för att jag ialf fick 1 pojke fast jag alltid trott att jag ialf minst skulle ha 2-3 pojkar och 1 flicka men så kan de va =) man kan inte får allt här i världen säjer man men jag fick ju ialf dom bästa MICKIS MARCUS OCH MEJA =) mina 3 underbara barn!!!!

Håller på och tvättar.....ska passa på att ta barnens sängkläder idag så tar jag våra innan helgen blir så mycke tvätt annars och risken är att man inte hinner me och jag hatar tvätt i korgarna =) just nu har jag ingen tvätt kvar den sista är i maskin nu =) men om barnen får ner sina säng kläder så blir de en halv korg igen =).....

nä...nu ska jag gå och hämta Meja =)

bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar