tisdag 10 augusti 2010

rutiner

japp måste bli bättre på de igen....snart börjar skolan och barnen måste vända på dygnet igen....la dom 20 idag så nu måste jag börja....på fre blir de nog som de blir för barnen ska sova hos Annlollo och moa men då är de annlollo som får bestämma + att de är fre.
Hoppas de går bra på fre....lite orolig....inte för vem dom ska vara hos utan de bara känns konstigt...=)kan inte säja varför de känns så heller men de kommer nog bli skit bra och jätte roligt...
I morgon jobbar jag näst sista dagen på jobbet sen ska jag vara 1 vecka på Lärkan....ska bli skönt att få göra nått annat =) sen är de massa plugg som gäller men jag har en fördel med psykologin...annlollo och ronny är jätte bra med de =) så jag sak se om dom kan hjälpa mig nått om de behövs...(och de tror ja de gör) =)

nu sover meja och jag ska ta kvällen.....ringa ett samtal innan sen blir de ut me spike och sängen

*gone*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar