tisdag 28 juli 2009

trött

men nu ligger barnen ialf...Marcus sover hos farmor...hämtade en och lämnade den andra *L* =)....cyklade ialf ner och skulle hämta Meja men så när jag kommer fram så inser jag att jag glömmt cykelhjälmen åt Meja som ALLTID ligger i korgen annars =( farfar kör hem mig ialf så hämtar jag hjälmen + kläder till Marcus....han skulle duscha då ska man ju byta kläder också *L* =)....Mickis hade med en kompis så vi cyklade förbi kiosken och köpte en varsin glass sen ville vi ha strips så de köpte vi också och delade på en stor tallrik....gott....sen cyklade vi vidare till affären men fy fan vilken backe upp först....jag överlevde ialf =/ in på affären och köpte lite smått och gott + mjölk åt grannen =).....man ska ställa upp för grannarna....sen iväg hem gav Johan mjölken och pratade lite frågade vad klockan var och vipps så va kl redan 19.45 =(....hem och gav Meja välling och på med pyjamas sen ut me Spike och hem igen och la båda barnen....och nu ligger dom....sj ska jag gå ner och titta på en film som jag fick låna av Annika....värkar bra så de ska bli kul att se....i morgon ska jag fortsätta med övervåningen...snart klar bara kläderna som ska in ÄN =/ och hyllan på toan sen ska jag skura där inne och städa toa+handfat.....sen är hela övervåningen klar =).....jag hann dammsuga nedervåningen idag också och slängde in 1 maskin med tvätt så nu torktummlar jag den....i morgon ska jag be lenny hjälpa mig att flytta upp skötbordet byrån slänger jag ska ju köpa en garderob till Meja nån gång.....eller om jag har den i hallen och tar alla vantar,mössor m.m i den kanske....va smart jag är *L* =)....
jaja....i morgon blir nog allt klart ialf...ska se om jag orkar ta toan nere idag =) den går ju fort...bara golv som ska torkas och handfat+toa och badkaret också =)

bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar