söndag 26 juli 2009

ledig 5 dagar

så himla jävla underbart skönt ska de bli....ska få iordning på mitt hem igen....kommer kanske ta 5 dagar för ja hinner väl inte så mycke på 1 dag med 3 barn som gärna hänger i rumpan på en =) fast är de fint väder så är dom ute.....så dom kommer nog vara inne.....är ju inte fint väder här längre vilken skit sommar värsta jag varit med om...men men jag jobbar ganska mycke ändå men synd om barn och dom som har sem....jag har nu jobbat 10 av 11 dagar....så de ska bli skönt med lite ledigt....idag har jag planerat in:
kolla i min krypvind efter kläder som jag har där.....se vad barnen har och inte har till höst/vintern....
dammsuga
kanske skura (kök blir de ialf)
tvätta 2 maskiner och hänga dom
hänga in ren tvätt
plocka lite kanske

någon dag här nu ska jag ialf ta båda barnens rum och ränsa och slänga bort...sen ska jag kanske möblera om marcus rum lite ta bort saker som han ändå inte leker med så de blir mer plats...mickis rum ska jag nog ränsa de mesta hon leker ju inte alls hon bara stökar till hon....jaja vi får väl se....sen ska de plockas i vårat nya sovrum de ska rivas tapet och köpas lite ny färg/tapet/golv m.m så kanske vi kan bli klara någon gång där nere....sen ska jag be lenny hjälpa mig att sätta upp grinden idag.....måste bygga ut den lite bara men skit samma om de inte blir så fint bara inte meja trillar ner....

nu ska jag ner och börja med frukost lenny sover i biorummet för han jobbade i natt och ska jobba i natt också....

bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar