lördag 18 juli 2009

söndag

och jag har nu jobbat 3 förmiddagar....ingen lek när man va i sommarland dom 2 dagar man va ledig...la sig sent och gick upp tidigt för att gå på sommarland hela dagen och sen åka alla mil hem igen....och upp till jobbet....nä trött som fan är jag....men idag är jag ledig men sen jobbar jag 7 dagar på raken....de går nog bra tror de va minst 4 dagar eftermidda....

Idag ska jag vika ihop min lilla tvätthög sen ska de bytas i alla sängar mickis har lovat att hjälpa mig min stora underbara älskling....sen ska jag försöka om jag orkar eller hinner att ränsa ur både kyl/frys/skafferi/städskåp och dammsuga,skura och plocka hoppas Lenny kan hjälpa mig så går de fortare....mickis och marcus kanske kan hjälpa mig att underhålla bebis =) som nu vaknade =) hon ropar på pappa sötisen =) gud så underbart att få va hemma me barnen igen....älskar dom mer än livet själv....

nu ska jag plocka upp henne skulle ha duschat innan men de hinns sen =) kram

2 kommentarer:

  1. Tack! Jag lovar att säga till om vi behöver hjälp sen när flyttlasset går. :) Ja, vi lär nog verkligen synas nästa vecka. Du jobbar ju sju dagar och jag jobbar åtta. Vi hörs! Kram.

    SvaraRadera
  2. de är bara att säja till jag hjälper gärna till =)....
    jag jobbar mycke eftermidda denna vecka...idag eftermidda i morgon dagen sen ons,tors,fre eftermidda lör. dag sen delade turen på sön som avslutning jag hatar den turen efter så många dagar men men de går....du fick ju också göra så =).....kram

    SvaraRadera