onsdag 1 juli 2009

jobb jobb jobb

känns inte som om jag gör annat än att jobba =/ sen i lördas förra veckan har jag jobbat alla dagar utom 2....känns värkligen i både huvve och kropp...men idag är de jobb kväll och i morgon slutar jag 14 sen är jag ledig i 3 hela dagar....undrar vad man ska hitta på då....någon som vet hur vädret ska bli på fre?blir de fint ska jag och alla barnen cykla ner till stranden och vara dör hela förmiddan....åker runt 10 sen kommer vi nog inte hem förräns efter 14 när de är midda....hade inte Meja varit så liten så hade vi nog kanske stannat hela dagen men nu måste ju hon ha annat än smörgås bara =)....jaja....

Idag vet ja inte vad de blir....eller jo jag ska ju jobba 14 men innan....kanske att vi åker till stan för Lenny skulle hämta ett batteri till en kompis så kanske jag sticker in på lidl....eller hur de nu stavas =) och köper massssssa festis till barnen så dom har....inte så gott att dricka massa vatten bara.....köpte festis i förrgår men dom tar fort slut tyvärr....=).....

Just nu sitter jag och lyssnar på Alexander Rybak....tycker den låten är så fin =).....

Lenny sover nere nu för tiden i bio rummet....svalare och tystare för honom kanske...skulle också kunna ligga någon annanstans men vem skulle då höra barnen....han MÅSTE ju sova när han jobbar eftermidda....men nu är de bara 2 dagar kvar sen har han sem i 3 veckor så får han gå upp med barnen när jag ska jobba sen ska han få hjälpa till mer hemma så kanske man slipper vara så himla trött hela tiden....blir de dåligt väder någon dag ska jag passa på att göra massa matlådor som man bara kan tina upp och äta....inte så himla kul att stå och laga mat i denna värmen....barnen har käkat mat men jag har inte gjort de på 3 dagar....orkar inte...

hoppas man snart kan börja med sovrummet nere också....så man kan flytta ner...kommer vara mycke bättre....trivs inte här uppe....blir så mycke och stökigt me en gång....

nä...nu ska ja ner och utfodra barnen...

älskar er mina underbara älsklingar...............pusssss

måste bara skriva.....i morgon fyller david år GRATTIS LILLA VÄNNEN.....ska köpa present till honom.....kanske ska passa på att göra de idag om vi åker in till stan =)....han är så himla go den ungen....kul att ha så underbara grannar....tycker de är så himla kul när man kan umgås med grannarna....Johan är ju här ganska så ofta....och de känns bara så himla kul....samma med sus och Åke =) himla bra människor =).....alla på gatan är bra.....känns faktiskt underbart....mickis leker mycket med grannflickan J hon är så go....hennes bror är också jättesnäll....han är inte här och leker så ofta men han hälsar alltid och är hur snäll som helst....dom flyttade ju in sist här och mickis leker ofta med dom barnen kul att ha barn i hennes ålder....sen är så himla kul när David är här för mickis leker jättebra med honom också....nä....orkar inte sitta här mer

bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar