tisdag 28 juli 2009

stan

jag och Meja har varit där i över 4 timmar =) fick tag på ganska mycke...2 par byxor till mickis....3 t-shirts,strumpor,trosor,linnen + trosa till dom,strumpbyxor......marcus fick strumpor med spindelmannen + kalsoner....1 par byxor en munktröja en långärmad t-shirs med bilar Meja fick mumin byxa + tröja,strumpor,bodys 2-3 st.....sen va de säker mer dom fick men inte som jag kommer ihåg just nu....

Ja ja skit samma de va mysigt ialf att gå lite.....nu håller jag på me mickis rum....är väl snart klar ska igentligen möblera om men jag vet inte hur jag ska göra...vi får väl se men jag ränsade ur 1 1/2 kasse me skit i alf....

ska snart ner och hämta Meja som är hos farmor....tar cykeln så får man lite motion också.....nä måste fortsätta så ja hinner klart....

bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar