tisdag 21 juli 2009

redan ons.

på nått vis känns de skönt fast ändå inte...de är Lennys sista vecka sen början han jobba men nästa vecka är jag ledig 5 dagar och de ska bli skönt efter 7 dagars arbete sen får man tänka på att innan dessa 7 arbetsdagar har man varit ledig 1 dag bara och de är inte så mycke inte att man hinner vila ut precis....men men man får väl tänka på att de bara är nu under sommaren för sen duger man inte längre....

Idag vaknade jag Marcus som låg och små gråt i i sin säng....bad han komma till mig i stället och de gjorde han sen kom mickis också...Lenny har feber än men fick hämta alvedon och tempen....marcus har 39,4 och mickis har 39,6.....marcus fick alvedon supp och mickis fick brus av Lenny.....dom mår inte bra just nu....ont i kroppen....magen m.m marcus är just nu på toan och försöker spy för han mår så dåligt av febern....stakarn....sj ska jag försöka lägga mig igen innan meja vaknar ska ju jobba kvällen.....va så himla trött igår och hade blixtande huvudvärk....la mig på soffan me en gång ja kom hem och fick sen ta alvedon.....de blev lite bättre så ja satte mig i duschen ett tag sen gick huvudvärken över helt tack och lov....de va de värsta jag haft på ett tag....hoppas nu inte Meja bli sjuk....jobbigt med bebis som inte kan prata sen hoppas ja värkligen att jag klarar mig för man kan inte vara sjuk på jobbet just nu de finns inga folk....de värsta är att jag vet hur jobbigt de är när man är sjuk själv och ska ta hand om 3 barn som lenny får göra sen.....men han jobbar ju när jag är dålig så....och man kan inte vara hemma för de tyvärr....lite jobbigt att mickis har feber för de har hon aldrig jag kan ärligt räkna på en hand hur många gånger hon haft feber sen hon föddes....de va marcus som fick allt när han föddes för jag har aldrig varit med om en som varit så sjuk jämt heller...så ja fick en av varje....ska ringa vc om dom inte blir bättre mickis har ju en sån slem hosta =/ men hon klagar inte så mycke över den så jag ska prata me henne sen får vi se hur hon mår hon kan ju prata själv så de är ju lättare !!!!

nu ska jag lägga mig och vila....

ha en bra dag alla....

älskar er mickis marcus och meja....puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar