måndag 27 juli 2009

15.25

och de blev inte att vi satte upp någon grind....jag följde med min mamma och plockade jordgubbar men de va inte kul alls....såg ju ut som en gris innan jag kom hem igen =/....
när jag kom hem började jag med maten blev tacos idag.....lenny och barnen rev lite på tapeten i vårat sovrum så nu kanske de kan kännas att man ialf har börjat med rummet....någon dag under veckan ska vi till stuvbutiken och fixa lite färg,tapet m.m sen ska jag till stan och hanska kläder till barnen så de är gjort....blir inte så mycke nu ändå eller så dyrt....dom har de mesta men lite nya kläder ska dom få innan dagis/skolan börjar!!!

Meja sover just nu eller nej de gör hon inte när jag skrev de så vaknade hon =)....ska ialf ge henne lite mat nu sen blir de att dammsuga nere och kanske plocka lite....ska slänga i den sista maskin med tvätt snart sen ska jag väl vika in skiten också....sen har jag lovat marcus att möblera om hans rum....så han kan spela tv spel...så de kanske jag gör sen också...se vad meja har lust me blir ett jävla pass vid trappan och jag tar INGA onödiga risker med henne i den....kanske att barnen kan hjälpa mig att leka me henne i sitt rum med stängd dörr så vet ja ju vart hon är de går ganska så fort att städa hans rum...ska plocka bort lite skit också....se om någon vill ha lite leksaker som han ändå inte leker me...

nu ska ja ta meja sen ska ja ringa fk se när lenny får sina pappa pengar alltid ska de va nått...

bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar