fredag 31 juli 2009

sista

dagen innan jobb i morgon....visste inte ens vem jag skulle jobba med men just nu pratar jag med Annika på msn som säjer att de är hon och 2 till som också är bra att jobba med...alltid lättare att jobba med folk som man redan känner eller jobbat med ett tag....

Meja är väl inte på topp humör men vem är de i detta väder...man kan ju inte va ute me Meja hon blir ju blöt med en gång...fast man har regn kläder så regnar de igenom =(....skit sommar....

Idag vet ja inte vad de blir...skulle till en kompis till Lenny och hälsat på men ja vet inte vad jag har lust med...städade gjorde jag igår men jag slängde i en maskin i morse och dammsuga uppe....så de blir nog inte så mycke mer gjort idag....ska väl dammsuga nere men de gör man ju varje dag.....skulle vilja börja med vårat sov rum måla taket för färg har vi nu...se va Lenny har lust med...ska ju målas minst 2-3 gånger så de är väl lika bra att sätta igång så man blir klar nån gång =)....

snart ska jag ner och steka ägg åt Lenny som ligger och sover än...vill också sova men dom här 5 dagarna som jag varit ledig så har lenny sovit eftersom han jobbar så de har inte varit NÅN sov morgon =( uppe med tuppen varje dag känns de som....och lite jobbigt är de att inte vara utvilad när man jobbade så mycke som man gjorde innan dessa lediga dagar....Camilla sa ialf att hon kunde tänka sig att ta nått extra pass om jag ville och de känns ju skönt att höra om man vill va ledig...finns ju bättre och sämre dagar =) men de ska nog gå bra jag jobbar bara till den 24:e sen har jag ju inget mer så man får passa på för sen blir man väl ledig tills man får börja plugga (i jan hoppas ja) om man nu inte skulle få nått jobb genom arbetsförmedlingen *skratt* men men vi får se

nu ska ja gå
*gone*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar