fredag 10 juli 2009

fy fan

ibland blir ja så trött på allt...hur ska man orka va på topp jämt...eller de går ju inte....trött på allt just nu.....skit period....vill bara slänga mig i sängen och skita i allt men de går ju lixom inte....allt ska flyta på som vanligt....jobb,jobb,jobb sen hem....laga mat,plocka,städa men de skiter ja i just nu orkar varken se vårat sovrum som renoveras eller dörren ut som aldrig blir klar....list fattas och jag vill renovera klart....men jag orkar inte bry mig.....de får se ut som de gör....ingen som blir varken lyckligare eller gladare för att jag storstädar varje dag....bara jag som mår bättre av de och de värkar ingen bry sig om ialf.....skit samma de finns bättre saker än att städa jämt....just nu är min stora dotter inte så rolig att ha med att göra....hånar allt och alla otrevlig i ton....inga utbrott men otrevlig....usch....och lillan som är så himla mammig hon är lite gnällig om hon inte får som hon vill och de får hon inte jämt...ingen som orkar ha henne på armen hela dagarna....marcus är väl den som lyssnar mest nu.....lite gnäll är de väl på honom också men mest för att han är känslig....jag och mickis blev ovänner nu på kvällen bara p.g.a att hon aldrig kan göra de jag ber henne om med en gång utan de måste tjatas och skrikas....hon älskar att få en reaktion och de är inte alltd så kul....men allt blir bättre....barnen blir större och huset blir kanske klart nån gång...eller inte man vet aldrig =)....

nu ska ja hoppa in i duschen sen ska ja lägga mig....vill bara att denna dag ska ta slut och börja på en ny bättre dag....

bye

1 kommentar:

  1. Jobbigt. Hoppas du får en bättre dag idag. :) Du jobbar väl helgen? Jag jobbar extra på tvåan i helgen jag. Vi ses!

    SvaraRadera