onsdag 29 juli 2009

ons.

idag och jag börjar få ångest....nu är de bara 2 dagar till sen ska jag jobba igen...skönt att va hemma då har jag kontroll.....men visst är de skönt att komma hemmifrån också....få prata med vuxna och jobba....jag skulle vilja ha en tjänst på ca 60% de tror jag är bra tills barnen blir stora...fast skulle jag få 75-100% skulle jag ju va skit glad =).....

Idag hoppas jag att vi åker till stuvbutiken och köper lite saker till sovrummet....svart färg ska vi ha + latte....sen ska vi köpa tapet,gips och lite penslar kanske =)....sen ska jag kolla på grå färg...ska måla om byrån som ska stå i hallen....tror de kommer bli bra!!!

I morgon tror ja att jag bara ska slappa med barnen....eller ikväll kanske blir lite mys me godis m.m känner för de idag eftersom jag sen jobbar hela helgen....jag jobbar lör,hela sön,mån,tis,ons,fre,lör,sön.....så tors är ända lediga dagen till veckan =/....men men så är de....sen blir de bättre efter dessa dagar för då blir jag lite mer ledig...2-3 dagar i rad och de är ju bara så underbart....känns lite mer som ett vanligt jobb då inga extra turer eller dubbelturer =)....på sön jobbar jag från 7-22 men får gå hem 1 timme runt 13 tiden....kommer nog va trött...

Nä nu ska jag kolla runt lite sen ska ja se om Meja somnade.....hon får sova tills Lenny har käkat frukost sen åker vi nog in till stan om nu lenny vill de...

bye

2 kommentarer:

  1. Säg till om du vill ayy jag ska ta något pass åt dig om det blir för mycket. I augusti jobbar jag inte lika mycket som i juli så då kan jag gå ut extra. :) Ses i helgen! Kram.

    SvaraRadera
  2. ah ok =)....ja när lönen väl kommer är de ju skönt med pengarna men att jobba så mycke som man gör nu dom sista veckorna här är ju skit jobbigt men de ska nog gå tack för att du ställer upp....mickis ska ju börja skolan nu den 20 eller 21 men då va jag ialf ledig annars hade jag nog tagit ledigt för hennes skull....hur går de me lägenheten???är de vi som jobbar i morgon (lör)? på sön jobbar jag hela dagen....tror jag blir ledig 1 timme om jag har tur =/ ska va på både 3-4...kram

    SvaraRadera