måndag 27 juli 2009

9.47

jag har satt på en maskin.....rotat bland vinterkläder....blev glad *L* =) Meja har nog allt inför vintern....kanske inte vantar och mössa men de är ju inte dyrt....Mickis ska ha vinterbyxor och mössa/vantar och Marcus vinterbyxor mössa och vantar rästen har dom....gud så skönt de känns...=) men nu ska dom ju ha lite kläder också...mickis behöver nog bara 1-2 byxor några t.shirts strumpor,trosor sen är hon klar...marcus ska ha byxor 2 par minst,1-2 munktröjor och några lång ärmade t-shirts,strumpor och nya kallingar meja ska ha tröjor,bodys,byxor,strumpor sen är nog barnen klara för hösten (som redan har börjat tror ja).....
jaja....de blir ialf inte så dyrt som jag trott och de är ju underbart skönt...vi håller ju på med vårat sovrum också....som aldrig tycks bli klart....ingen som gör något på de så kanske att de beror på de...i morgon ska ialf lenny sätta upp list i tv rum...de sa han ialf....sen ska han få hjälpa mig med grinden...hoppas han kan göra de idag.....sen ska de köpas spackel och vit färg till tv rummet eller listen så är de klart där =).....i hallen ska bara fodret upp vid dörren sen är de klart där också...fast jag vill ju ha ny inredning men de får ju väntas tills jag hittar något som jag vill ha....

nu ska ja ner och se om lenny är vaken sen ska Spike ut.....barnen kanske vill ha mer frukost....

nä...lika bra att fortsätta....känns bara just nu jobbigt....har ingen ork...=(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar