måndag 13 juli 2009

sommarland

i morgon....de ska bli underbart att få umgås med mina stora barn ett tag och saknaden av Meja kommer bli skit jobbig...lilla sessan....idag skrämde hon skiten ur mig =/ hon kröp ut och in i garaget och skulle hämta sin boll...TRODDE jag....men fick tag på en flaska som lenny ställt på backen efter grannen och lennys motorcykel tvätt....vet inte om hon drack nått men de lukta av hela henne....kanske i munnen också men de va så mycke lukt så ja vet inte vart de kom ifrån....blev skit rädd mådde illa och fick ont i magen....läste på flaskan....AVFETTNING =( hur bra kan de va för en 1-åring...för någon....ringde rådgivningen eftersom ja inte ens vet om hon fick i sig nått....fick till svar att ge henne mjölk och ringa 112....giftrådgivning....där fick jag till svar att eftersom hon inte hostade efterår och om hon fick i sig nått så gick de direkt till magen då är de inte lika farligt...sen skulle jag ge henne fett....eller typ gräddglass,mycke smör m.m så greannen kom med gammaldags gräddglass ....tack sus =)....men än har hon inte spytt och hon är lika glad än =).....usch va jobbigt de är när de händer barnen nått...och de har hänt för mycke nu på sistonde....känner mig som en kass mamma....men mickis finger kan jag ju inte hjälpa de va ju hon som både öppnade och stängde bildörren på fingret....marcus...visst jag kunde ha varit med honom i duschen när de hände men de skulle lika gärna kunnat ha hänt om jag satt där...meja...ja va säjer man....de går ganska så fort med henne....håller stenkoll på henne TRODDE ja =/ men allt går så fort...kan inte vända huvvet 2 sek utan att de kan hända henne nått =(....hönsmamma som man är så mår man så himla dåligt...men men nu har de gått bra ialf...

ja ialf ska ja ner och packa klart sen ska ja hem och dammsuga och skura....

skriver mer ikväll

kram

älskar er mickis marcus meja.....så himla jävla mycke

2 kommentarer:

  1. Oj! Tur att det verkade gå bra med din lilla tös iaf! :) Ha så kul imorgon.

    SvaraRadera
  2. ja då hon mår att bra =) hehe de smakade nog inte så gott tror ja =)....

    SvaraRadera