söndag 30 oktober 2011

söndag

och jag ska inte jobba förräns på lör nästa vecka känns faktiskt underbart finns så mycke som jag behöver göra här hemma så nu kanske jag hinner med allt =)

Mejas rum blev klart igår ska bara slänga ut de hon inte ska ha kvar...idag ska jag ta ner golvet som jag inte hann med igår sen ska jag bara dammsuga igen hade hoppats på att få hem soffan som står hos svärföräldrarna men de ser mörkt ut hela kärran är full av köksdelar så de måste till tippen se om vi kanske hinner de imorgon =)

Annars rullar allt på mickis har fått medicin och sköter sig faktiskt bra Meja är ganska gnällig så idag ska jag ta en cykeltur med henne fast vädret kunde vara bättre Marcus är ganska trottsig men tycker han ialf börjar bli bättre =) så alltid något Dallas är den som just nu är skit jobbig men han växer väl också till sig får jag hoppas på bollarna ryker på honom så fort de går =) Spike är gammal och gaggig nej då men de märks på han att han börjar bli till åren =) min gammla underbara hund

Nu ska jag ge barnen frukost sen ut med hundarna sen börjar väl dagen antar jag *L* =)

bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar