torsdag 6 oktober 2011

varför

ska de vara så svårt att få tummen ur och göra saker...jag städade nedervåningen idag ialf ska bara ta toan lite sen får de vara klart ska hänga en tvätt också herregud vet ingen som har så mycke tvätt som mig =/
ska snart gå upp och städa barnens rum marcus rum är helt ok ska bara plocka lite där sen hallen är helt ok de är mickis rum jag ska plocka iordning som vanligt och mejas...måste försöka få bättre plats där men ingen idee jag gör nått där förräns hennes rum är klart nästa vecka åker vi in till stan och köper golv m.m till hallen och väggar och allt som hör till köket =) ska bli underbart att bli klar någon gång...t.o.m Lenny känner sig lite stressad att vi inte ska hinna med allt innan köket ska upp men de hinns de vet ja bara man får tummen ur =)....
nu ska jag börja =) så jag sen kan sluta hehehe
bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar