söndag 2 oktober 2011

sön

och jag gillar inte sön så mycke....kanske för att en ny vecka börjar men jag är ialf ledig i morgon också sen börjar jag inte förräns 14.30 på tis =) ganska trevligt.....sen är de dag jobb ons ledig tors och sen blir de jobb fre lör och sön =) men de går!!!!
idag tänkte jag bara ta de lungt har slängt på en tvätt så jag ska vika tvätten jag är klar med och hänga upp den nya sen får de bli att dammsuga,kanske skura täda toaletten och göra lite mat innan L kommer hem från jobbet.....skulle vilja göra en ny tatto men vet inte riktigt vad jag vill ha...en text vill jag ha ialf....sen vill jag göra nått mer på benet bygga på den jag har med kanske yttligare en fjäril....eller 2 =) vi får se mycke man vill göra!!!
nu ska jag byta om ska med Marie och barnen till affären och hinna ut med dallas innan också....

*gone*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar