lördag 15 oktober 2011

nu är

hallen klar bara lite små fix kvar som att sätta upp en liten list bit,lägga på en annan matta och damma,plocka bort allt man använt ska även ränsa ur inne i garderoben för de finns massa sommarjackor som jag anser att vi inte behöver ha framme =/ sen ska jag måla inne i garderoben de ska jag göra snart men först ska jag och Meja käka frukost de är bara vi och hundarna hemma Marcus sover hos farmor och mickis är hos mormor och morfar och Lenny jobbar =) ganska skönt faktiskt om de inte hade varit för den trevliga överraskningen jag fick igår nämligen mensvärk =/ fattar inte varför man måste genomlida den skiten fy fan vad jag hatar den man blir på dåligt humör,får ont,blir trött och yr och mår bara hur mycke skit som helst =/ men men så är de att vara kvinna män skulle aldrig klara av de =)
nu ska jag och meja käka frukost sen blir de att måla,ränsa ur alla lådor,leta vinterkläder,dammsuga,lägga på en matta =) de finns alltid nått att göra därför är de lika bra att börja

bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar