torsdag 6 oktober 2011

jaha

snart helg och jag ska jobba heeeela helgen och hela dagen på lör p.g.a sjukdom på jobbet så 7-21.30 på lör =/ men de går de är så bra på jobbet fast trött kommer jag ju självklart vara de är jag ju jämt och de blir väl inte bättre med ett pass på 14 timmar =).....
Idag ska jag städa som fan för i morgon kommer bup och de kan vara kul om dom slipper gå i massa hundhår Spike fäller ju som en dunkudde som gått sönder =/ men så är de att ha hund men bort ska de =)....sen ska jag handla och hämta meja kl 14 och innan de måste jag hinna göra mat skulle behöva till ÖB också har inge toapapper hemma jo men de är ju slut snart =) och med 5 personer som torkar sig kan de gå en hel del =) och ÖBs är skit bra köper en bal med toapapper så har vi hur länge som helst!!!
Nej måste sätta igång och städa L ska ut på långpromenad så jag ska passa på att spela höööög musik =) och dammsuga lite

bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar