måndag 3 oktober 2011

shoppat

och visst är de bara såååå kul =)
Köpte hallo kitty byxor och en munktröja till Meja
hallo kitty mössa till meja
spindelmannen jeans till marcus
mysbyxor till marcus
prassel byxor till marcus ( ja han har inga byxor för han förstör alla =) )
skit snygga byxor med tillhörande tröja till mickis
onesuit till Meja på stadium =) såååå söt...
självlysande pyjamas till marcus
hallokitty tröja till meja
lite julklappar på toys
en present för marcus ska på kalas på lör....
2 böcker om bakning
en diskmedel tunna till mitt nya kök =)
sen handlade jag lite mat också....
så de blev en hel del mycket behövligt men är inte klar än =( tror barnen kommer få lite kläder i julklapp också annars kommer de bli för mycke julklappar som alla andra år =) men jag är super nöjd över dagen....
när jag kom hem gjorde jag kyckling gryta med vitlök/curry sås och ris och grönsallad med tomat,gurla,sallad och lök....blev gott som f*n =)
sen ska jag ta tag i disken men jag orkade inte på en gång är inte så mycke ändå sen ska jag hänga den berömda tvätt jäveln som jag börjar tröttna på nu =) VILL HA EN TORKTUMMLARE TACK =) dum som man är köper man mer och mer kläder men kul är de tråkigt med tvätt =/ hehehehe
nu ska jag lägga mig på sängen i 10 minuter sen ska dallas ut också *suck* alltid är de nått....

bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar