fredag 28 oktober 2011

har inte

tid att skriva länge denna renovering går mig på närverna fast de börjar ju ialf ta form lite varstans köket: där är de bara 1/2 vägg kvar att tapetsera och de gör jag idag =) hallen är klar men stökig som fan =) mejas rum är golvet lagt i så där ska jag upp så fort jag är klar med köket och möblera och ställa in alla hennes leksaker igen + att jag ska få bort allt skräp som är där uppe så som golv som är kvar m.m sen ska jag försöka om jag hinner städa iordning tvrum ialf dammsuga och få bort lite av all skit som är överallt....i morgon får sig hallen en omgång =) lika bra nästa vecka på fre kommer dom och sätter upp mitt älskade kök fast självklart blir de inte klart för bänkskivorna kommer inte förräns veckan efter sen på fre när dom är här och grejjar åker jag och Lenny in och hämta alla vitvaror =)

nej lika bra att fortsätta

bye

1 kommentar:

  1. Hejsan,
    Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Vi har just nu en kökstävling som du kan titta på! Vill du ha en liten morot kan du kontakta mig på vendelabyggla@gmail.com så berättar jag mer.
    /Vendela

    SvaraRadera