måndag 3 oktober 2011

ny vecka

och idag blir de stan och se om man hittar lite kläder till barnen....sen hem och städa och vika tvätt som vanligt...i morgon ska jag jobba kvällen så mamma kommer och ser till barnen....ons blir de morgon fritids och jag har samtal med försäkringskassan så jag får gå undan på jobbet då dom självklart ska ringa på morgonen....tors är jag ledig och sen jobbar jag heeeeela helgen kväll,dag,kväll på fre kommer ju BUP hit också så jag fick ringa jobbet och säja att jag blir 1 timme senare tur man har ett bra arbete men vad gör man kan ju inte skjuta på allt heller de finns ju inte så många hål till att fylla denna månad =/
nej nu ska jag sätta upp Mejas hår hon ville också till stan sen ska dallas ha vatten och sen ut *suck* varför kan man inte bara få gå ut utan att tänka på allt man måste göra innan man ska åka....
*gone*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar