söndag 16 oktober 2011

helgen slut

och jag är slut som vanligt allt byter av varandra och de känns som de aldrig tar slut....trodde inte att de skulle kännas så här men hoppas och tror att det blir bättre näe köket är klart och man får lite mer space att vara på....

Idag blev hallen klar ialf visst lite små fix men inget som är speciellt synligt sko stället ska tillbaka in och skor ska sorteras bort för vintertiden är ju på väg =/ sen ska en list kapas och sättas tillbaka sen är de väl klart =)

Köket: hmm ja ni =/ har inget kök bara ett tomt skräpigt rum tyvärr men idag ska Lenny och svärfar sätta upp reglar för den kommande väggen sen ska väl trätaket upp så småningom när vet ja inte men de kommer väl sen ska golv läggas in men först måste städskåp och skafferi ut men de går nog fort sen ska gården plockas iordning =/ men jag tror jag tar med mig Meja ut sen och gör lite nytta ute slänger upp på släpkärran så man ialf slipper gå på spiken!!!

nu kommer snart L hem från jobbet då ska vi bara äta sen går väl jag och Meja ut =)

bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar