onsdag 2 november 2011

LOV

och de har jag också med barnen =) fast jag jobbar helgen och självklart en delad tur för de slipper jag aldrig på en helg =/ men men bara att bita ihop =) blir ju pengar ialf och avd är super bra!!!!!
I förrgår åkte jag till stan med Marcus och Meja och gick där några timmar mötte Malin och köpte lite saker av henne sen tog vi en fika =) hur trevligt som helst de är ju bara 2 mil ifrån varann ändå blir de aldrig att vi träffas men nu kanske man kan åka in lite oftare!!!!
Igår tog jag med barnen till badhuset men mickis badade inte för hon skulle på sin första innebandy träning och den hade gått hur bra som helst =)
Idag ska vi på långpromenad med hundarna sen blir de tippen och sen efter de hämtar vi soffan som Marcus ska ha i sitt rum senare under dagen efter lite städ tar jag nog barnen och cyklar ner till Jessica och är där en stund sen hem och bara ta de lungt =) i morgon ska vi in och hämta vitvarorna om de går bra för gubbarna där inne igentligen ska vi hämta dom på fre men allt blir så stressigt =/ så jag ska ringa och kolla om de går bra i morgon
nu ska jag lägga mig en stund mår illa efter frukosten =/
bye

1 kommentar:

  1. Tackar! Vi köpte den till nedsatt pris. Tror den skulle ha kostat runt 2200, men vi köpte den för 1500 pga att den skulle utgå ur sortimentet. Det fanns bara tre kvar när vi köpte vår för några veckor sedan. Men håll utkik på Blocket! :) Kram.

    SvaraRadera