torsdag 31 mars 2011

jaha

vi får en barnledig dag i morgon om vi vill men frågan är VILL vi eller vad ska vi göra...=/ får ångest när jag tänker på lördag...bakfull? jag vet ju inte hur jag blir längre så sällan som jag dricker så vet man ju aldrig =) men de skulle vara kul att träffa vänner och bara vara Johanna för en kväll....vi får se hur vi gör...=)

Idag var jag med syrran till Torsby för hennes återkontroll käkade korv med mos och åkte hem hahaha =) åkte förbi ÖB och köpte mig ett par skor mina är de hål i stor tid att göra detta men men bättre sent än aldrig....

20 April ska jag med jobbet till Åland de ska bli skit kul =) fast jääääätte rädd för bussen =( men de får gå lite dricka innan och på bussen så ska de nog gå =)

nu ska jag ta mig en glass lägga mig i soffan med tv på och spela nintendo DS =)

hata vinter =/

bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar