tisdag 15 mars 2011

........

dåligt med fantasi på rubrik....

Idag har jag varit på jättedåligt humör....=/ går tyvärr ut över hela familjen fast jag försöker tänka mig för....är ständigt trött och undrar varför....men men hoppas de blir bättre när våren kommer....
Idag har barnen varit lediga från skolan/dagis så Meja fick vara hos farmor några timmar när jag var i skolan och mickis och marcus följde med mamma till stan =)....efteråt åkte vi hem så kom syrran och hjälpte mig städa....fick ju för mig att mublera om men slutade med att jag flytta tillbaka de mesta lite annorlunda blev de väl och övervåningen ska vi inte diskutera ens =/ men de beror på att mejas gammla rum ska tapetseras om så de mesta står i hallen där uppe de får vara så tills jag är klar =).....
Sen har jag varit och tränat med veronica....älskar att träna men de känns lite halv jobbigt ibland man kan inte alltid ligga på topp =).....
När jag kom hem käkade jag lite och nu ska jag hoppa in och duscha....
Imorgon kommer susanne och hennes barn på en fika ska bli kul att träffa barnen =)....nej nu får de bli duschen Meja somnade på 1 minut idag =) tröttfisen....

älsar mina barn <3michaela<3 <3marcus<3 <3meja<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar