onsdag 16 mars 2011

ny dag

med nya möjligheter....igår va de ingen bra dag =/ mådde inte bra på hela dagen...ledsen,arg,sur,irriterad vet inte vad de blev men idag känns det mycket bättre =)....synd när man blir på dåligt humör för de går ut över hela familjen och det är inte meningen =( sorry mickis,marcus,meja,lenny,spike älskar er =)
idag kommer susanne och hennes barn och hälsar på en snabbis och hämtar kläder till k från Marcus =/ herregud så mycke kläder som var för små =) tur de kommer till användning igen....har även ränsat ur mina och mickis kläder....mejas kläder blir mer mot våren än så länge kan hon ha de hon har.....ska till Ullared i Maj då blir det nya kläder till hela familjen då kan jag även ränsa ur Mejas kläder....=)
Jaha vad händer annars....gissa vad min energi har kommit tillbaka....har städat tvättstugan idag plockar ur mitt sovrum,dammsugar,gjort klart tv rummet inte för att det blev skit bra men de får duga tills övervåningen är klar....herregud så de ser ut där =/ mår skit när jag går upp men de får gå tills jag är klar =) mickis ska ju få mejas rum men vill tapetsera om där först sen får marcus flytta in i mickis rum men får köpa hasp till balkongdörren dom kan inte låta bli den tyvärr =/ sen ska jag börja med marcus rum som ska bli mejas =) hehehehe......jaja hoppas jag är klar innan sommaren....men de blir jag nog om jag börjar snart....ska ta bort allt från väggen,riva och spackla väggar sen upp med nya tapeter =) blir nog bra när man väl är klar....nej nu måste jag fortsätta ska hinna träna sen också =)

bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar