onsdag 23 mars 2011

............

Idag kommer de inte bli många knop =) ska ta tvätten ialf och dammsuga blir ju hur mycke grus som helst i hallen =/ sen kanske de blir att pyssla med Meja hon tyckte att det var jättekul igår att klippa....hoppar nog in på affären och köper lite klistermärken till henne som hon kan ha....senare ikväll kommer mamma så jag kan följa med Lotta på vattengympa tack mamma.....igår pysslade jag ihop ett kort som mamma ska ge bort hoppas hon blir nöjd tog mig 2 timmar och ryggont *L* =)....

Ska gå ut på långpromenad med spike lenny och meja nu ska bara få på henne lite kläder och mig själv också kanske =)....när vi kommer hem får de kanske bli frukost eller så väntar jag till lunch blir så tajt med tid tycker ja mellan alla måltider....

nej nu ska jag hjälpa lenny med meja

bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar