tisdag 22 mars 2011

jaha

då har denna dagen också gått....vad har man gjort då???
Jo jag gick iväg till skolan med barnen i morse mickis skulle ju kolla ögat och de gick bra =) sen lämnade jag henne och tog med Meja till mitt jobb och hälsade på men meja tyckte nog de va tråkigt så vi gick ganska snabbt igen....gick hem och mötte Lenny och drog till affären med en gång....handlade lite sen hem och började med maten blev tacos idag eftersom vi firar 8 år tillsammans idag =) när jag va klar sov Meja så jag passade på att grejja lite gjorde en korvgryta också =) som barnen käkade till kvällsmat nyss =)....sen kom Veronica och hämtade mig för lite träning känndes skönt att träna idag =) träffade mickis farbröder där också =).....
när jag kom hem sa Lenny att de hade ringt en så jag ringde upp till henne....visste ju vem de var =) så på tors ska jag gå brevid på ett annat ställe och lör. sön ska jag jobba där känns bra =) sen tog jag med meja och gick till skolan igen och hämtade barnen....hade lovat meja att pyssla idag så när vi kom in så klippte vi lite och klistrade *L* =) jag pratade med mamma som frågade om jag kunde göra ett kort så de pysslade jag med mickis ville leka med felicia så syrran och barnen kom så de va lite kul...nu har barnen nyss käkat och meja ska bli klar för kvällen sen ska dom stora göras klara sen får de bli kvällen runt 19.30 då ska jag duscha,ut me spike och sen se på tv =)
japp detta va min dag...intressant? *L* =)
bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar