måndag 21 mars 2011

ingen träning

idag de fick bli säffle en tur =) köpte kläder till min gudson som fyllt år + kläder till hans bror som också fyllt år...sen fick de bli lego till en klasskompis till marcus som ska ha kalas på tors. i badhuset....

Meja har fått ögoninflammation så jag tror inte hon ska på dagis i morgon men hon får följa med till skolan för jag ska med mickis till skolsköterskan och kolla hennes syn igen hon hade sämre på ena ögat så de ska kollas en gång till....sen skulle jag ha stannat kvar en stund men de får väl bli någon annan dag =/.....

I morgon ska jag iväg och träna med veronica kl 13 ska bli underbart =)

Kollade vad jag fick tillbaka på skatten också =) alltid kul med lite pengar finns ju hål att stoppa dom i om man vill *L*

nej nu kommer snart mickis hem från pysselklubben så jag ska värma soppa och smörgås till henne sen får de blir en tidigt kväll =)

bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar