torsdag 10 mars 2011

jaha....

Idag blev inte dagen som jag tänkt mig skulle ju på boxning men syrran ringde och fråga om jag kunde jobba kvällen....så visst gör jag de....träning kan inte alltid komma i första hand utan de får bli när man kan =)....
Jaja så är de...känner mig lite piggare fast ändå på lite halv dåligt humör...varit lite mycke på sistonde kanske men de är inget som inte kan lösa sig =) man får se de så ialf annars mår man ju ännu mer skit....=)
ska in till stan nu med syrran ska till BUP sen till skolan och lämna in sista uppgiften JIPPI sen är de bara metodkurserna kvar sen är jag färdig US =) känns underbart att få bli klar med en hel utbildning även om jag har hotell och resturange så är de inget jag vill jobba med gillade bara kallkök där hatar att laga mat =) hahah...men men betygen finns ju ialf!!!!
Nej bäst att göra sig klar innan hon kommer med röda faran....förrästen har ränsat ur kläderna =/ skulle vilja ha lite nya kläder men de kan jag inte köpa nu de får vänta.....blev nog en hel kasse eller 2....nej nog mer 2 kassar =) men men så är de och de känns ju lite kul också....

bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar