söndag 3 april 2011

hoppas

Meja börjar förstå vad jag menar när hon kan fråga efter blöja när hon ska bajsa...hon gjorde de nu och hon bajsade i blöjan och sen ville hon ha trosor igen =) hur kan man bli så glad för de lixom jo för att hon har världens problem med magen och vill då inte ha trosor på sig eftersom hon är rädd för att bajsa men nu frågade hon efter blöja och bajsade...=) och nu har hon trosor igen....hoppas bara att det kan hålla i sig för blöja när hon bajsar får hon gärna ha ett tag till om de känns bättre för henne bara hon kan sluta kissa i blöjan det skulle vara ett stort + =)

Idag har barnen gjort negerbullar och jag gjorde pizzabullar/piroger med köttfärs i =) sen ska jag göra vaniljbullar om jag lyckas =) ska bara ta de lite lungt innan man blir ju sliten av att baka och pizza bullar går ganska fort men man måste hålla koll i ugnen hela tiden och det tar ett tag innan dom blir klara =).....

se om jag ocg Meja kan gå ut en stund sen....måste ut med spike ialf sen ska hon få se på film och äta lite chips =) får bli en liten mysdag mickis leker med Moa och Marcus är hos Ellen så det är tyst i huset =/

nu ska spike ut sen får man kanske börja med bullarna =)

bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar