söndag 20 mars 2011

söndag =)

helgen har ju gått fort som vanligt jobbade igår eftermidda några timmar men det känndes som en hel dag var helt slut när jag kom hem jag fick jobba med en tjej som aldrig hade varit på avd så de blev jag som fick ge all medicin,hjälpa dom flesta,komma ihåg allt =/ men visst gick de men har aldrig varit så "sjuk" efter jobbet var helt förstörd =( men de gick bra ändå synd om tjejen som fick komma och jobba och inte veta nått men men man gör de bästa av de och de gick ju bra ändå....
Idag ska jag också jobba p.g.a sjukdomar på jobbet men börjar inte förräns 17 lenny jobbar ju till 16 så vi möts typ i dörren som vanligt =) men de ger ju ialf pengar som man alltid är i behov av ska till BLOMS nästa månad och kolla om de finns lite sommarkläder till barnen Meja behöver väl inte allt för mycket men dom stora behöver allt nytt....
se om man kanske hittar nått till sig själv svårt att veta stl bara men de blir nog bra får ta byxor med knyte på som till barnen =).....
Nej här kan jag inte sitta längre har städat nedervåningen nu ska jag på övervåningen blir aldrig klar där annars men idag ska jag bli de Mickis tog med sig Meja ut så hon fick leka i de fina vädret sen när dom kommer in ska dom få lunch så går vi ut allihoppa sen =)

bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar