lördag 19 mars 2011

lördag

och kortdag på jobbet sweeeeet....i morgon är jag ledig hur skönt som helst men då jobbar ju Lenny =/ ses inte mycke längre men de är väl både på gott och ont man tröttnar inte och blir inte lika irriterade på varann fast de är vi inte ofta ändå =) bara jag som haft pms ett tag nu alltid trött,gnällig,irriterad så det har gått ut över hela familjen =( men hoppas de blir bättre bara denna jävla snö kunde sluta komma ner så man kan få värme och sol VÅREN SOMMAREN jag bara längtar!!!!!
Snart ska jag bege mig till gymmet för träning i 1 timme + simmning underbart =) jag bara älskar att träna allt känns så mycket bättre efter att ha tappat lite i vikt....tror de ligger på -28kg nu =) VILL gå ner minst 7 kg till innan sommaren men ska försöka med 9...kanske blir tufft men jag kan inte göra mer än vad jag gör just nu =)....
Barnen har duschat nu på morgonen eller nej inte alla marcus spelar tv spel men hans hår torkar ju fort så han behöver ju inte tänka på att de blir kallt med blött hår om han vill gå ut till skillnad på mickis långa och tjocka hår =) men hon och meja är klara....skönt att ha de gjort mickis ska sova hos syrran inatt Johan är nånstans och åker skidor och felicia har varit sjuk så hon hade tråkigt så mickis fick sova där =).....jag slutar ju 21.30 idag så jag blir inte jätte sen jag heller idag kanske slinker ner en liten godisbit...eller inte =) vi får se tog några bitar igår kväll faktiskt inte så där skit sugen heller =)
När jag kommer hem från träningen idag ska jag på övervåningen och göra de sista sen får de bli lite mat idag innan jobbet se me lenny om dom kanske vill ha pizza man kan ju ta sallad om man vill också....jag äter ju inte pizza än men barnen vill nog ha när man ändrar matstil så här så blir ju barnen med på ett hörn också så pizza och annat skit blir inte så ofta därför måste man ibland tänka på dom också =)....jaja vi får väl se hur de blir....
nu ska jag sätta på mig lite kläder så jag är klar tills lenny kommer hem med Spike på långpromenaden då går jag med en gång =) möts i dörren....=) tur man kan pussas där också *L*

älskar er mickis marcus meja lenny spike mina <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar