måndag 7 mars 2011

Lyssnar

på Hammerfall.....=) skön musik som man faktiskt får energi av och de kan jag behöva....fattar inte varför jag alltid ska vara så himla trött =/ men de rättar nog till sig så fort värmen och solen kommer lite mer =).....

Idag var jag och lämnade Meja på dagis sen mötte jag Lotta som följde med och tränade 1 timme på gymmet....jobbigt i början men sen blev de bättre....riktigt skönt....ikväll kommer mamma som får passa barnen en sväng så jag kan följa med Veronica på vattengympa....härligt =).....

I morgon lämnar jag barnen 8 och går med en gång till gymmet och tränar till runt 10.00 sen måste jag hem och tvätta av mig och gå dirket till skolan för Marcus ska ha någon liten koll med skolsköterskan =).....rästen av dagen blir lugn.....lite scrappbooking kanske och sen hämta barnen på skolan/dagis....

Kanske att man kan städa lite idag skulle ju ta toaletten och tvättstugan....toan blir de men tvättstugan får vi se kanske att jag kommer igång och börjar så slutar jag ju inte förräns det är klart =)....

nu ska jag gå och hämta barnen

bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar