måndag 8 november 2010

trött

alltid trött.....*suck* är de vädret eller är de mig de är fel på?jag kanske har brist på något???jaja de blir till de bättre jag längtar till januari men först till jul =) jag älskar att se barnen glada och jag älskar att köpa julklappar *älskade barn*.....
Idag skulle jag ha pluggat och har pluggat pytte pytte lite hade/har en jävla huvudvärk som inte vill släppa just nu är de ganska ok för de bultar inte som de gjorde förrut =/ men jag har tid hela denna vecka...eller inte men jag ska plugga tis och ons dom fan....se om jag hinner lite ikväll också eller om jag ska med syrran till pysselkvällen ja vet inte beror på huvve!!!!
Hämta hem barnen nyss Meja skrek redan i morse att hon skulle se bert eller kl va 5 =/ men hon somnade om efter 30 min och vi sov till 8 =) nu ser hon på Bert jag fattar inte vad en 2 åring ser i honom hahahah =) men men hon älskar den filmen och ser den flera gånger om dagen (om hon får) och när mickis va sjuk under lovet så va de en bra barnvakt....meja hade nog världens tråkigaste lov men i morgon ska vi nog åka och bada =).....
jag skriver inte ofta för jag vet inte vad jag ska skriva....suger på detta igentligen man kan ju inte skriva bara för att men men....
Jag har ialf varit i ullared och handlat lite....
de blev en stor docka till meja som kan sjunga och prata....kassa apparat....bondgård med djur och ljud =) leksaks mat....m.m
Mickis får massa pyssel,laburint spel,dagbok,råttfällan m.m
Marcus får 3 spel till xbox....ett spel han ska flytta en kula från ett ställe till ett annat.....dosladdare....fingerboards m.m =)
sen köpte jag ju till mamma,pappa,svärmor,svärfar =) men jag orkar inte skriva de här....lenny ska få i farsdag present...köpte en munktröja,kalsonger,strumpor från barnen =)
till mig själv blev de bara 1 par mysbyxor =) tror inte jag köpte nått mer men men =)....
Vi ska ialf bygga vägg till mickis innan jul så ska jag måla taket vitt + att jag ska måla hennes väggar till en annan färg vet inte vad än bara beror ju på vad hon ska ha för fond vägg...men de ska bli kul att börja ialf =)sen ska ju meja ha mickis gammlarum ska bli skönt att ställa in alla leksaker på ett rum och inte ha dom överallt ska köpa lite ny förvaring och nya saker att sätta på väggarna =) ska till IKEA de får bli till veckan =) nu ska jag hålla min sambo sällskap sen ska jag nog till syrran en sväng
bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar