lördag 20 november 2010

mickis rum

nu är det inte mycket kvar att göra....sätta upp tapet och den kommer upp idag sen ska listen på plats och den kommer upp snart inte all list men nästan allt....sen ska de bara dammsugas och dammas runt fönster sen ska jag flytta in henne =) gardiner ska ju upp också men dom har jag klara =).....sen när jag flyttat över mickis i hennes nya rum ska jag möblera och städa hennes gamla som meja ska få =) har köpt lite ny inredning till henne så de kommer nog bli mysigt ska väl ränsa ur bådas rum innan jag flyttar in dom försöker få ordning och reda =) när jag är klar med de ska det slipas och tapetseras i tv rummet uppe och hämta hem soffan från svärmor och svärfar....ställa dit bordet och flytta ut tv och spel från marcus rum.....sen ska jag storstäda och möblera om marcus rum =).....efter jul ska jag göra iordning deras garderob måla och sätta upp speglar där inne =) blir nog bra!!!!
men nu kommer snart syrran och hjälper mig sen ska jag iväg och jobba kvällen 14-22 på 4:an =) ska bli kul men en dum dag när man börjat renovera men jag hinner nog
kram

1 kommentar: