måndag 15 november 2010

regn

men då kan man passa på attstäda...på förmiddan nu har jag pluggat som en dåre....måste vara klar har bara idag och i morgon på mig sen ska jag till läraren och lämna in =/ kommer jag nog aldrig hinna men jag får försöka ska se hur långt jag hinner i morgon.....ska snart hämta barnen nu så därför kan jag inte plugga mer lenny kör mig så jag slipper gå när de regnar....sen kommer en kompis och hennes dotter och ful som jag är så måste jag städa men jag har redan pratat me henne så hon vet om de....jag har hundhår i hela huset och då skojar ja inte spike fäller värre än.....ja en...ja vet inte men han fäller som fan ialf =( sen har svärfar varit här idag och hjälpt Lenny sätta upp gipsväggen så nu är den klar på en sida nu ska de bara i isolering och en vägg till sen är de klart....eller nej de är de inte för då ska de spacklas och slipas sen ska tapet upp och väggen målas de får bli en ljus färg eftersom L inte vill att jag målar taket så får de bli så....tror de kommer bli skit fin när de är klart och jag bara längtar tills jag kan inreda....funderar på om jag ska ta ut mickis saker ur hennes rum förrutom sängen för hon får sova kvar i de rummet tills hennes är klart sen ska hon ändå ha en annan säng så Meja får Mickis gammla....har ju köpt lite inredning till mejas rum och de ska bli så kul att sätta upp nya saker =) tror de kommer bli mysigt...vet bara inte vart jag ska göra av mickis alla saker men de blir väl att ställa in de där mejas leksaker är nu =) men innan jag gör detta måste jag få undervåningen klar =/ igentligen inte mycke att göra men de ska dammsugas,dammas,plockas,ränsas sen är de klart
gjorde midda förrut också fick bli stuvade moroter och pannbiff med lök =) de va gott....dag 2 nu utan godis och cola...låter sjukt men jag åt ärkligen godis varje dag + att jag drack MINST 2-4 33cl cola =/ så kanske att jag går ner i vikt lite nu innan op av bara detta....jag dricker bara vatten också....minst 1 1/2 liter om dagen och jag som aldrig drack nått förrut =) sen tänker jag mig för hur mycke jag äter och vad jag äter + att jag försöker få in mellanmål som man ska....så de blir 3 frukter om dagen.....nu måste jag hämta barnen

*gone*

2 kommentarer:

  1. Tack ska du ha! :D Vad snäll du är. Har du aldrig sett mig i lugg alltså? Hade det i typ... fem år. :P Fast jag bodde väl inte här då förstås så du kanske inte såg mig nån gång. :) Kram!

    SvaraRadera
  2. Haha! Tror du? Ja, det tåls att funderas på. Kanske blir det en lugg!

    Åh, vad skönt att du snart kan börja jobba på riktigt! Måste känns underbart! :D Kommer du vara på Järpegatan/Linden då eller på fler ställen också?

    Varför låg Mickis på sjukhus? :(

    Jo, med mig är det bra. Jobbar och sliter vettu. Men snart är det slut på heltidsjobbandet och jag går över på 75%. Det ska faktiskt bli riktigt gött! Har varit intensivt ett tag nu. Och när jag går 75 kan jag ju själv välja om jag vill gå ut extra och lägga in mig i vikariebanken när det passar och så. :)

    SvaraRadera