tisdag 23 november 2010

jaha....

ännu en dag som passerat och jag bara....är =)
nej de är jag inte...jag har nyss gett mina underbara barn kvällsmat....skulle behöva handla men de får väl bli i morgon antar ja.....funderar och funderar på en sak och jag tror de kommer blir så....!!!!
L är hos en kompis och mickis plockar i sitt gamla rum.....Marcus spelar väl tvspel och Meja är här hos mig och halv skriker som vanligt =)
Har jobbat idag och när jag slutade så gick jag och hämta barnen och gick hem....satte mig lite här sen gick jag och mickis upp och börja plocka mer i hennes saker och nu är nya rummet snart klart och jag har en glad dotter som vill sova där =) och självklart ska hon få de men jag har inte sagt de än =).....synd om Marcus bara tror han också vill ha lite nya saker så jag ska till ikea och se om jag får tag på lite nytt till han också sen efter min op så ska jag tapetsera hans rum.....då hoppas jag att han blir glad =) Mejas rum ska också göras iordning och de får bli i morgon....ska bli kul att inreda lite i hennes rum också =)
nu ska jag se om mickis är klar....så hennes rum blir helt klart idag har jag ett mindre projekt =)
just ja GRATTIS TILL MILLAN SOM HAR BLIVIT MOSTER GUUUUUD VA MYSIGT OCH GRATTIS TILL HENNES SYSTER MED KILLE TILL BEBISPOJKEN =)
bye

1 kommentar:

  1. Tack så hemskt mycket! Känns skitroligt. Kul att bli moster! :) Ska snosa och gosa som fan imorgon.

    Du måste lägga in bilder på rummet så vi får ta del av det. :) Vore jättekul att se! Kram.

    SvaraRadera