fredag 12 november 2010

kan en....

liten 2 åring få bestämma allt????jag är ialf glad för de jag har bestämt mig för tror de är bäst för både mig och familjen....jag hoppas de ialf....
Meja är helvild men hon blir tillsagd som alla andra blir hon tror hon kan få som hon vill och de är väl kanske för att pappa alltid gör allt för henne ibland har hon inte ens ben att gå på...men de är slut me de nu Mickis ska få ett nytt rum snart och meja ska flytta upp dom andra barnen har nästan fått springa ut ur vårat sovrum och meja är 2 1/2 år och sover kvar för pappa tycker inte "dockan" ska sova själv men nu är stygga mamma och bestämmer så nu får hon ett eget rum....ska köpa en ny säng till henne så får man väl ha den gamla här nere ett tag för att se hur de går....annars får hon ett eget rum ialf men sova kvar hos oss de stör mig inte mer än att hon tror hon kan bestämma =) typiskt en Malmgren tror ja heheheh låt bra ialf =)

Ja ja nu till annat.....idag va jag till Torsby....va ganska ok.....intressant.....och mitt val är underbart....hoppas på att bli en bättre och piggare mamma....och inte ha så ont i knä de skulle vara underbart....känns bara som en evighet dit men de kanske går fort snart jul och jag längtar tills mina troll får alla julklappar guuud va mysigt =) jag bara älskar att köpa julklappar!!!!

Annars är min dag rena skiten.....vet inte varför jag hela tiden känner mig så deppig för jag har inte mycke att va depp för....har ju 3 underbara barn,lenny som jag älskar mest i hela världen (förrutom barnen),spike som är underbaraste hunden,ett stort hus som jag för övrigt vill riva och bygga om....men någon gång får jag nog mitt dröm hus =).....sen har jag min mamma och pappa som betyder mest och min syster med familj....alla kompisar så de är inge synd om mig....lika bra att tänka positivt man mår mycke bättre av de =)

nä nu ska mickis snart på disco och jag ska....gräva ner mig =) på övervåningen vill börja men min ork försvann lika fort som jag fick den

*gone*

2 kommentarer:

  1. Du ska se vännen att all din ork kommer att komma tillbaka bara du får detta gjort, Men jag vet hur du känner!!
    Du ska vet att du är en underbar person, vän och mamma och naturligtvis är du en underbar brutta åt Lenny!! :)
    Du är verkligen en älskad person!!

    kram

    SvaraRadera
  2. åh tack desamma =) värmer att höra kram

    SvaraRadera