fredag 12 november 2010

här

blev de en tidig morgon meja börja gnälla redan 6.20 mindre kul men så är de =).....ibland är hon världens goaste på morgonen men de hörs med en gång när hon är på dålig humör =) hon hittade en chips skål i morse så gissa vem som har ont i magen nu.....hon äter inte gärna mat,frukos så hittar hon en skål som hon äter ur så de är inte konstigt om hon har ont i magen =).....idag har min moster flytt loppis så jag ska dit och säja hej till mamma som ska hjälpa henne och säja hej till moster också då =) sen ska vi till stan idag och köpa vägg till mickis och jag bara lääääängtar tills dom börjar för då kan man grejja lite själv....ska se om vi kan svänga förbi ikea + stuvbutiken också....ska ha vit färg,färg till väggarna och en tapet till fondväggen eller 2 fondväggar blir de.....jaja ialf så ska de bli underbart kul....
nu ska jag göra mig iordning lite sen ska jag gå ner till moster....
bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar