söndag 14 november 2010

farsdag

grattis till min underbara pappa jag älskar dig!!!!
Och även grattis till Lenny som har 3 barn som ska ge han presenter sen =)
Grattis till svärfar också och alla andra pappor!!!!

Skulle inte sitta här igentligen för jag ska med mamma till Ikea eller mamma ska med mig heter de kanske =) se om man hittar nått...de är lite saker jag behöver så de ska jag köpa så jag får iordning mitt sovrum de ska bli kul =).....Meja ska få vara hos sin kusin och hennes snälla mamma mennas vi åker inte kul att ha henne i bilen när hon inte sitter bra där =/ vill ha henne bakåt ett tag till eftersom hon är så liten köpte syrrans bilstol så nu har hon en ny =) syrran har knappt använt den eftersom hon har 2 en i Johans bil OM han skulle hämta barnen så den är nästan aldrig använd =).....känns underbart för då vet ja att den är ny den Meja hade förrut är från Marcus och har några år på nacken....så den ställer jag i garaget i reserv i fall nått händer de vet man aldrig eller om någon behöver låna =)....jaja nu ska jag gå in och borsta håret sen ska jag ut me spike för mamma kommer nog snart =)
bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar