lördag 27 november 2010

Jobba

japp gör bara halva delade turen men några timmar blir de ialf...skönt med lite extra =)!!!
Idag ska vi till ÖoB en sväng lenny vill ha tofflor =) han fryser om fötterna sen skulle han se om de fanns nått underställ eller va de va fanns de förr men de kanske är slut för länge sen vi får se sen ska jag köpa en ny stake så de får bli för barnen och lenny att tända ljus ikväll och mysa utan mig =) vi tände ljus i morse också för att få de lite mysigt.....sen ska ja se om ja hittar lite små saker bara sen hem igen =)!!!!
-5,2kg är ganska nöjd....2 veckor precis idag sen jag sluta me godis och dricka och idag blir de 6:e dagen med bara drycker men de går =) lite sugen på mat är ja men de får jag väl äta om några veckor...de blir nog bra!!!
Nu ska jag göra Meja klar för dagen sen ska Spike ut i piss vädret kanske skickar ut Lenny =) Marcus börjar bli förkyld också =( bara han inte blir sjuk....då får han bli de på ons. för på tis ska jag iväg....fast Lenny är ju hemma så kanske att man får fixa barnvakt nån timme bara de blir nog bra =)

bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar