fredag 26 november 2010

Orkade

inte med listan jag skrev så jag tog bort de =/
Idag har jag varit runt gruvön med Lenny och Spike de är ändå 4-4,5km =) och de gick ganska hyffsat....måste försöka få så mycke kondis de går ju innan op de är ändå ett nytt liv man ska börja med och de känns underbart...jag har slutat med godis och dricka de gjorde jag 14/11 och de känns underbart på sön. är de 2 veckor sen och idag vägde jag mig och hade ialf gått ner 4,3kg de är jag ganska nöjd med ska väga mig på sön. gör de varje sön och skriver upp så man kanske kan gå tillbaka någon gång och läsa så man aldrig mer tappar bort sig i detta =)
sen har jag fått världens bästa besked idag =) men de talar jag om längre fram *L*
nu ska jag till affären sen ska vi hämta barnen och åka och dricka kaffe hos en arbetskompis till lenny
bye

1 kommentar:

  1. Det var väldigt vad många bra besked du får! Både igår och idag. Roligt! :)

    SvaraRadera