lördag 27 november 2010

Julmusik

japp jag lyssnar på julmusik så man blir på bättre humör och nej jag är inte på dåligt humör men man vill ändå få lite julstämmning nu när de är advent =) ska försöka mig på att leta upp alla julsaker någon dag....kanske nästa helg för nu är de 1 julstjärna uppe i tvrummet + 2 ljuskulor i fönster,sen ska jag ha en julstjärna i köket men än så länge har jag ingen kontakt där =( sen har jag köpt en stake till sovrummet som ska sättas på plats idag eller i morgon =) så julsakerna får vänta....men de får bli tidigare än förra året p.g.a lite omständigheter som är just nu....så granen åker upp 2 veckor innan jul men de är bara mysigt med klappar under granen och barnen som klär den =) ska bli kul....sen blir jag borta några dagar efter lucia =( kommer bli jobbigt att bli borta från barnen men jag tror och hoppas de går bra ändå....de värsta är att inte få vara med på mickis lucia hon blev så lessen även om mormor ska med så vill hon gärna ha med mamma också de svider i hjärtat men de kommer gå bra mamma får ta massa kort =).....ja de kommer nog gå bra =/.....
Jaha annars då idag ska jag ta med barnen på skyltlördan en sväng men de blir inte länge p.g.a att de är så kallt....sen ska vi handla och åka hem....laga lite mat tills lenny kommer hem barnen får fiskbullar,potatis och dillsås och lenny får potatis,kött,sås och massa grönsaker =) sj ska jag ta mig lite vatten och bara vara =).....de går de me....
Idag ska Marcus rum bli klart,ska gå ut me spike snart sen blir de att gå upp och börja innan mamma kommer så får jag fortsätta när vi käkat.....ikväll får de bli mys bara med barnen Lenny är ju ledig imorgon för han jobbar idag.....kanske blir en film när barnen somnat!!!!
Trodde inte man kunde ha så mycke tur i livet men nu flyter de på ganska bra....sist jag hade tur i nått va för 2 1/2 år sen när jag fick en prinsessa.....före där va de ju -04 en prins -03 träffade världens bästa och underbaraste sambo, -02 fick min stora prinsessa som idag är 8 1/2 år =) min stora flicka mamma älskar er alla!!!Och igår fick jag ju också ett bra besked =) så kanske att de kan vända lite nu vem vet =)
nä nu vill spike ut och kissa och meja vill nog ha kläder på sig snart
bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar