måndag 2 februari 2009

Ny vecka,nya tag,nya tankar!!!

Japp så är de ny vecka och nästan ny månad...denna månad fyller lilleman 5 år...vart tar tiden vägen mammas stora pojk....sen har syrrans lilla fyllt 1 år....igår =) usch så fort allt går...snart är jag gammal och grå och surare än vanligt....nä...usch =/

Ja så ska jag på boxning ikväll och de ska bli underbart gick några gånger på Ankis men nu ska ja till badhuset med en kompis....i morgon blir de styrketräning tror ja....sen på fre. blir de väl boxning igen sen blir de att vara ute och gå så fort man hinner och kan!!!

Sen detta med tankar...varför ska man tänka så mycke...gör män de???eller är de bara kvinnor/jag som gör de???.....hemskt är de ialf...mest tänker jag när jag går med spike och mp3 i öronen....då tänker jag på ALLT =( inte bara roliga saker kan jag lova men allt löser sig väl i framtiden kan jag tänka mig allt går ju bara åt ett håll!!!

Idag gick jag med barnen till skolan/dagis och stannade en stund hos Marcus....Meja var super glad som fick vara med så många barn...men 10.30 satte jag på barnen kläder och gick till affären Meja var så trött så hon somnade med en gång....när vi hade handlat jag och marcus gick vi hem med varorna och sen hämtade vi mickis...när jag väl kom hem med alla barnen sov Meja fortfarande så hon fick vara ute och sova idag =) ....sen gick ja in och gjorde mat till barnen,sallad och kött till Lenny och plockade lite i köket sen gick ja ut och väckte Meja som sov än så hon skulle få i sig lite mat....men idag smakade inte maten bra så hon fick välling =/ men får väl gröt lite senare de är alltid gott =)....så nu väntar jag på lenny som snart slutar då ska jag och spike på en promenad...sen blir de väl att gå till badhuset =)....kanske ska få i sig nått att äta också har bara käkat 2 nävar nötter idag....inte så bra kanske =/

men nu ska ja väl ta mina älskade barn och gå ner eller så är dom stora kvar här uppe dom ser på film =)....men Meja får följa med ner ialf =)

älskar er mickis marcus och meja....puuuuuuussssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar