torsdag 5 februari 2009

torsdag

och barnen är på skolan/dagis...Meja ligger/sitter på golvet och är väl inte allt för glad =) men hon ska snart på lite mat sen blir de sängen....ganska skönt när hon sover midda runt 1 timme då hinner jag de mesta här hemma...men innan hon ska sova så ska jag dammsuga så blir de att skura när hon sover =) gjorde lite igår som att städa toaletten nere och tvättstugan de är bara golv kvar sen ska ju alla kläder upp också =/ mindre kul men lika bra att göra...ska ränsa ur lite kläder igen jag sparade lite kläder som är bra att ha fast de är för stort och de finns ingen anledning att ha kvar....

I morgon är de boxning igen och de ska bli så kul tyvärr har jag fortfarande skit ont i benen =) men de kanske går över när man väl börjar sparka igen *L* =)

nu ska jag gå ner med fisen som inte alls är nöjd på golvet inte lätt när man inte lärt sig att krypa ÄN...=) lillskiten =)

bye

1 kommentar:

  1. Hej=)

    Roligt att du gillade boxningen, skitbra träning ju=)

    naa stackars liten som inte kryper ÄN ;)
    Men hon är ju såå liten sötrumpan :D

    KRAM och ha en bra dag!

    SvaraRadera