söndag 8 februari 2009

Ny vecka

Nästa vecka blir de kalas för Marcus på badhuset....ska bli skönt när de är över fast de är ju ett bra ställe att ha kalas på...blir nog ganska många barn 14 utan Marcus och mickis om alla kommer...men han fick ju bjuda dom han ville (fast lite sa jag stopp) han ville ju bjuda hela dagis men han fick ta dom han leker med så de blir väl 5 st från dagis....jaja ska bli kul för honom ialf...sen veckan efter fyller han ju på ons. så då kommer mamma,pappa,farmor,farfar och Alice hit och firar honom då blir de smörgåstårta...sen kanske några kompisar till oss kommer också som Marcud gufar och hans flickvän och Mejas gudfar kommer säker också....sen är de väl 2 till vi ska fråga =) blir nog kul för Marcus =)...

Idag ska jag ner till frissan 12.30 och göra slingor ska bli kul att se lite färg för en gång skull trött på brunt nu...sen kommer mamma runt 16.30 och ska passa barnen åt mig så jag kan gå på boxningen den börjar inte förrän 18 men hon kommer hit så jag kan gå ut me Spike först =) *snäll mamma*

I morgon blir de nog lungt här ska försöka tvätta lite under veckan har 2 korgar fulla igen =/ blir aldrig av med skiten känns de som =( men nu är alla våra kläder borta ialf bara barnens kvar blir ju mest från dom eftersom mickis älskar att byta kläder och marcus är en sölgris Meja lika så =).... men men så är de att vara mamma till 3 små grisar *L* =) + en stor gris hihihi

På ons tror ja att jag och barnen ska gå till öppna förskolan ialf jag och Meja kan vara kul för henne att se andra barn också Mickis och marcus har ju skolan/dagis som dom är på så kanske att jag bara tar lillan och går =)...vi får se....

Snart ska jag ialf gå ner och göra frukost till mickis som ska till skolan sen när ja kommer hem gör jag frukost till mig.lenny och marcus + Meja som ska ha gröt=) sen blir de ju att hämta mickis och ner till frissan =)

nä...skriver kanske mer ikväll vi får väl se...

älskar ialf mina underbara barn....

1 kommentar: