söndag 15 februari 2009

Söndag

Och jag är på dåligt humör =/ roligt och ja vet inte varför...barnen är lugna men bryr sig inte ett skit om va ja säjer till dom...slänger godispapper på golvet och tvätt också varför lixom...skyller på varann =/ dom kanske är små men dom ska inte slänga skit på golvet ialf...dom är jätte hjälpsamma nere vill damma,dammsuga,hjälpa till me tvätten,diska m.m men så fort jag ber dom städa övervåningen som är deras så skriker dom och är inte alls hjälpsamma =/....men idag fick mickis städa sitt rum hon ska på kalas sen och de såg ut som ett bombnedslag herreugd hon har inte mycke saker kvar på rummet nu men ändå ser de ut som f*n....

Annars idag har jag tvättat 2 maskiner,diskmaskinen är på,dammsugat golvet på nedervåningen,plockat och dammat så nu ser de väl ok ut igen leksaker bryr ja mig inte om men dom är också i sina lådor =) tills Meja kommer åt dom ialf *L* =)

Annars idag händer de inte så mycke mer ska nog på promenad me Spike ikväll måste röra på mig i morgon är de ju boxning igen och jag ska börja med naturdiet i 2-3 dagar....måste hända lite på vågen igen blev mycke skit under helgen...kanske inte så mycke men ändå så att man får dåligt samvete så naturdiet i morgon HELA dagen =)....

nä...nu ska ja kolla runt här sen ska ja väl ner och skura

bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar